bet365 UK

wordpress joomla template

- categoria Evidenza, News

Dopo 19 mesi di chiusura delle frontiere a causa del  Corona virus, dopo aver vaccinato la maggior parte del popolo iraniano e aver creato condizioni adeguate, le frontiere sono state nuovamente riaperte ai turisti.

 

In questo anno e mezzo abbiamo svolto attività al fine di creare migliori condizioni per i turisti italiani e il loro gradimento.

 

Abbiamo identificato e pianificato e preparato “nuovi” luoghi incontaminati, da i villaggi, alla splendida natura dell’Iran, in particolare molte località antiche ed archeologiche.

per vedere clip دیدن فیلم

 

 

            

پس از 19 ماه بست بودن مرزها بخاطر ویروس کرونا و محافظت از توریستان و مردم ایران هم اکنون یک بار دیگر ایران پس از واکسن زدن بیشتر مردم ایران و ایجاد شرایطی مناسب یک بار دیگر مرزها برای توریستها باز شد

در این یک سال و نیم ما فعالیتهای گسترده ای نمودیم تا بتوانیم بهترین شرایط را برای توریستان ایتالیا و مواردی که روی صلیقه آنان باشد را ایجاد نماییم.

مکانها بسیار بکر جدیدی را از روستاها و طیبعتهای بکر ایران و بخصوص ساختارهای باستانی بسیاری را شناسایی و آماده نمودیم تا بهترین سرویسها را بهتر و بیشتر از گذشته برای توریستان ایتالیای در نظر بگیریم.

در زیر بزرگترین و مهمترین دست کنده در کل خاوره میانه با 200 هکتار و در سه طبقه که بیش از ده سال کار شد تا آماده بازدید توریستان شود. در آن کوزه های گلی که مربوط به 400 سال پیش بود نیز پیدا شده است مکانی بسیار زیبا و دیدنی

piepagina

AMPERSIA.com del Centro Internazionale Commercio Estero (CICE) di Abdolreza Mir Fakhraei - p.iva IT04706600238

The best bonus by bet365 Ελλάδα 100% for new user.

Full Joomla 3.0 Theme free theme.